Заняття 7

Тема: «Країна фантазії»/Files/images/лего7.jpg

Мета: розвивати психічні функції: дивергентне мислення, творчу уяву, пам’ять, увагу, цілісність сприйняття; моторику, мотиваційну сферу, сприяти формуванню комунікативних та соціальних навичок, позитивному сприйняттю процесу пізнання.

Обладнання: конструктор «ЛЕГО»,стимульний матеріал до розвивальних ігор: , аркуші паперу, олівці, комп’ютер, програвач з музичним диском.

Хід заняття:

Мотиваційна частина/Files/images/лего7_1.jpg

1. Привітання. Вправа «Комплімент». Мета: налаштувати на позитивне сприйняття процесу пізнання; сприяти розвитку доброзичливості, привітності.

Діти стають у коло, беруть по черзі один одного за руки, при цьому промовляючи комплімент, щось приємне, утворюючи своєрідне « коло єдності».

2. Вправа «Скарбничка настрою». Мета:діагностика емоційного стану.

Робота з піктограмами настрою: необхідно обрати ту, яка відповідає саме настрою дитини і назвати відповідну емоцію вголос.

3. Пальчикова гімнастика. Мета: розвивати дрібну моторику, увагу, уяву, мислення, самоконтроль.

Уздовж річечки лебідонькапливе,
Вище бережка голівонькунесе,
Білимкрильцемпомахує,
На квітиводицюструшує.

Основна частина/Files/images/лего7_2.jpg

4. Вправа «Намалюй поняття». Мета: розвиток уяви, мислення, цілісності сприйняття, моторики.

Дітям пропонують намалювати поняття типу: «красота», «життя», «чари»…
Потім бажано обговорити тему малюнка:
- Що це для вас означає? – Як ви це розумієте? Поясніть.
- Друзі, сьогодні ми побуваємо в Країні фантазії, де все, що не можливо можливо.

5. Вправа «Мешканці Країни фантазії». Мета: розвиток уяви, мислення, сприйняття, моторики.

Дітям пропонують уявити та зробити мешканців Країни фантазії з кольорового м’якого тіста. Обговорення:
- Розкажіть, будь ласка, що це за мешканці? Як їх звуть?
- Який у них характер? Настрій?

6. Релаксація «Пір’їнки». Мета: емоційне та м’язове розслаблення.

Діти свободно рухаються під спокійну музику.

7. Демонстрація фантазійних мешканцівза допомогою слайдів на комп’ютері чи мультимедійного пристрою. Обговорення./Files/images/лего7_3.jpg

- Що в них незвичайного?
- Який сподобався більше? Чому?

8. Гра «Конструювання». Мета: розвиток уяви, мислення, дрібної моторики, цілісності сприйняття.

Дітям пропонують скласти мешканців Країни фантазії за допомогою конструктора. Обговорення.

Заключна частина

9. Вправа «Скарбничка настрою». Мета: діагностика емоційного настрою.

Дітей прохають обрати із запропонованих карток емоцій ту, на яку схожий їх настрій, назвати свою емоцію.

Кiлькiсть переглядiв: 606