Робота з вихованцями закладу дошкільної освіти
Всеукраїнський тиждень права
Права дитини - система можливостей, які необхідні особі для її комплексного та цілісного розвитку. З 10 по 14 грудня 2018 року в закладі дошкільної освіти пройшов Всеукраїнський тиждень права, під час якого діти закріпили знання про те, що сім'я - основа життя людини; як зберегти своє здоров'я
Для формування у дітей елементарних уявлень про свої права і свободи , розвитку поваги і терпимості до інших людей і їх прав, ми намагаємось не лише давати знання, а й створювати умови для їх практичного застосування.
У нашому закладі при організації педагогічного процесу з правового виховання визначено наступні напрями роботи вихователів:
- Аналіз взаємин дітей з однолітками , в сім'ї , з дорослими та виявлення проблем.
- Правове виховання і освіта дошкільників .
- Підвищення рівня правової культури батьків.
Завдання, які ми ставимо:
- створення умов для розвитку у дітей позитивного самовідчуття;.
- розвиток соціальних навичок , комунікативної компетентності дитини;
- виховання поваги і терпимості , незалежно від походження , расової та національної приналежності , мови, статі , віку , особистої своєрідності ( в тому числі, зовнішнього вигляду і фізичних вад);
- сприяння формуванню почуття власної гідності , усвідомлення своїх прав і свобод, почуття відповідальності за іншу людину , за розпочату справу , за дане слово;
- виховання поваги до гідності та особистих прав іншої людини;
- роз'яснення суспільних норм і правил поведінки;
- ознайомлення дітей з основними документами щодо захисту прав людини відповідно віку.
Форми роботи з дітьми :
-спільна діяльність вихователя і дітей;
-самостійна діяльність дітей.
Спільна діяльність включає :
- Знайомство з правами людини.
- Бесіди на етичні теми.
- Сюжетно- рольові ігри , інсценування , дидактичні ігри .
- Фізкультурно- оздоровча діяльність .
- Образотворча , трудова діяльність .
- Ігри та вправи на розвиток емоційної сфери , комунікативних умінь і навичок.
- Проблемно -пошукова діяльність (дозвіл різних ситуацій ).
- Продуктивна діяльність.
Самостійна діяльність дітей включає :
- Роботу з літературою.
- Створення проблемних ситуацій , завдання для самостійних спостережень .
- Різні види ігор .
- Продуктивні види діяльності .
- Рухову активність.