Заняття 8
Тема: «Дивовижний палац»
Мета: розвивати психічні функції: дивергентне мислення, творчу уяву, пам’ять, увагу, цілісність сприйняття; моторику, мотиваційну сферу, пізнавальний інтерес, сприяти формуванню комунікативних та соціальних навичок, позитивному сприйняттю процесу пізнання.
Обладнання: конструктор «ЛЕГО»,стимульний матеріал до розвивальних ігор: , аркуші паперу, олівці, комп’ютер, програвач з музичним диском.
Хід заняття:
Мотиваційна частина
1. Привітання. Мета: налаштувати на позитивне сприйняття процесу пізнання, сприяти розвитку доброзичливості, привітності.
- Діти, сьогодні я пропоную вам привітатись один з одним потиснувши руки і при цьому сказати: «Привіт, як ся маєш? Як гарно, що ти сьогодні тут. Дуже радий тебе бачити!»
- Які почуття викликають такі привітання?
2. Вправа «Скарбничка настрою». Мета:діагностика емоційного стану.
Робота з піктограмами настрою: необхідно обрати ту, яка відповідає саме настрою дитини і назвати відповідну емоцію вголос.
3. Пальчикова гімнастика. Мета: розвивати дрібну моторику, увагу, уяву, мислення, самоконтроль.
Летілизозулі
Через три хатинки.
Так метушилися,
Так поспішали,
Головками вертіли,
Крильцями махали -
А кудилетіли,
Так і не сказали!
Основна частина
4. Гра «Будівельники». Мета: розвиток уяви, мислення, цілісності сприйняття, дрібної моторики.
Дітям пропонують скласти палац з плоских геометричних фігур і придумати про нього розповідь. Обговорення.
- Де знаходиться цей палац?
- Хто у ньому мешкає?
5. Вправа «Малюнок по колу». Мета: розвиток уяви, мислення, дрібної моторики, мовлення, соціальних навичок.
- Діти, пропоную по черзі намалювати дивовижний палац: хтось один починає, інший по колу продовжує і так далі. Обговорення.
- Чи подобається палац, який ви разом намалювали?
- Що можна про нього розповісти?
6. Демонстрація різних палацівза допомогою слайдів на комп’ютері чи мультимедійного пристрою. Обговорення.
7. Гра «Конструювання». Мета: розвиток уяви, мислення, дрібної моторики, цілісності сприйняття.
Дітям пропонують скласти дивовижний палац за допомогою конструктора. Обговорення.
Заключна частина
8. Вправа «Скарбничка настрою». Мета: діагностика емоційного настрою.
Дітей прохають обрати із запропонованих карток емоцій ту, на яку схожий їх настрій, назвати свою емоцію.